Desk VoIP oplossing

Uw telefooncentrale de deur uit!

Met Desk kunt u afscheid nemen van uw huidige telefooncentrale. In plaats daarvan gaat u gebruik maken van een moderne VoIP digitale telefooncentrale die zich buiten uw bedrijf op een veilige locatie bevindt. Binnen uw organisatie is niets anders nodig dan een internetverbinding en telefoontoestellen die van deze internetverbinding gebruik gaan maken. Dit levert enorme voordelen op. Niet alleen financieel, maar ook wat betreft schaalbaarheid flexibiliteit en bereikbaarheid. VoIP Desk is een uiterst complete en gebruiksvriendelijke virtuele telefooncentrale, die op basis van ervaringen van eindgebruikers binnen zowel kleine als grote organisaties is ontwikkeld.

Minder variabele en vaste kosten

Om te beginnen levert desk u, net als VoIP, al een flinke kostenbesparing op. Want ook met desk heeft u nog maar één verbinding met het internet nodig in plaats van meerdere telefoonlijnen. Omdat u geen gebruik meer maakt van uw huidige telefooncentrale komen de kosten voor onderhoud, reparatie en vervanging daarvan te vervallen. In plaats daarvan betaalt u maandelijks een vast laag bedrag per gebruiker.

Minder belkosten

U gaat waarschijnlijk veel minder betalen per minuut en per gesprek dan in uw huidige situatie. Wij hanteren namelijk een concurrerend beltarief voor het bellen naar vaste nummers binnen Nederland, buiten Nederland en naar mobiel. Bovendien bellen al uw vestigingen onderling gratis. Waar ook ter wereld!

Alles eenvoudig beheren

Desk beschikt over een geavanceerde en zeer gebruiksvriendelijke Nederlandstalige beheeromgeving waarmee u al het telefoonverkeer beheert. Of dat nu het telefoonverkeer voor één locatie of meerdere locaties is. Bijvoorbeeld het aan- en afmelden van toestellen, maar ook het routeren van telefoongesprekken. Het is een web-based applicatie. Dat betekent dat u alleen een computer of tablet nodig heeft en een internetverbinding om ermee te werken. Er wordt dus geen software geïnstalleerd.

Altijd de nieuwste centrale

Desk is een dynamische oplossing die meegaat met de tijd. U beschikt altijd automatisch over de nieuwste telefooncentrale, de nieuwste Desk functies en de beste techniek om al het telefoonverkeer optimaal te beheren. Dit levert naast een flinke besparing ook de garantie van maximale bereikbaarheid op.

Wat kost het en wat levert het op

U maakt gebruik van Desk voor een vast laag bedrag per maand. Dit bedrag is afhankelijk van het aantal toestellen dat er op wordt aangesloten, het aantal telefoonnummers dat u gaat gebruiken en de snelheid van de internetverbinding die nodig is. Uw telecomleverancier kan het direct voor u uitrekenen zodat u precies weet waar u aan toe bent. Desk levert u behalve een kostenbesparing dus ook tal van andere voordelen op zoals betere bereikbaarheid en meer flexibiliteit.

Flexibel en schaalbaar

Desk groeit of krimpt mee met uw bedrijf, zonder allerlei technische ingrepen. Toestellen kunnen eenvoudig op het platform worden aangemeld en zijn direct bereikbaar en te beheren vanaf de Desk beheeromgeving. Desk is ongelimiteerd uit te breiden zonder aanpassingen aan hard- en software. Alle toestellen die op Desk zijn aangemeld zijn bereikbaar op basis van gebruikersnaam en wachtwoord verificatie. Overal ter wereld is een toestel met internetverbinding direct via een intern of extern nummer bereikbaar.

Meer weten

Neem dan contact met ons op